Klacht: asociaal gedrag chauffeur bus TNT

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De chauffeur van een TNT busje met kenteken vl163d gedroeg zich asociaal door de muziek in zijn busje ontzettend hard te draaien in onze rustige buurt. Onze baby werd daar wakker van. De muziek bleef keihard draaien terwijl hij pakketjes bij de deuren bezorgde. Zijn ramen waren open. De muziek galmde door de hele straat. Prima als de chauffeur muziek wil draaien, maar doe het dan met ramen dicht en zet het uit als je uit de auto stapt.

Gewenste Oplossing:

aanspreken op zijn gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Bos, Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat één van onze medewerkers harde muziek bleef draaien terwijl hij pakketten bezorgde. Ik kan me voorstellen dat u dit als storend heeft ervaren, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Op welke datum en rond welk tijdstip heeft is dit gebeurd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Bos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bos,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kim B.