Klacht: Asociaal gedrag chauffeur

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist asociaal behandeld door een chauffeur van PostNL. Reed rond 19.10 op de aziesingel/ Maassingel in IJsselstein en werd verrot gescholden door deze meneer. Hier ben ik niet van gediend en er was ook niets aan de hand

Wanneer PostNL de chauffeur hier op aanspreekt en mij van een reactie voorziet

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Leeman-Smit, Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet vriendelijk tegen u is geweest. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik onvoldoende informatie om hier een melding van te maken. Kunt u mij uitleggen wat er precies is gebeurd? En heeft u ook een kenteken van de auto genoteerd of een 3S-code van een pakket dat door deze bezorger is afgeleverd? Ik heb deze informatie nodig om de juiste bezorger aan te kunnen spreken. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 05 september 2016 om 15:11 geantwoord

Geachte mevrouw Leeman-Smit,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door LianeLS