Klacht: Asociaal gedrag bezorger

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gedurende een ruime tijd is er een post/pakket bezorger van PostNL die op de Kortenaerkade en in de Ruijterstraat (Den Haag) voor problemen zorgt. Dit doet hij door het tonen van zeer asociaal rijgedrag en intimidatie. Ook zorgt hij voor gevaarlijke verkeerssituaties door zijn de bus te parkeren buiten parkeervakken en er dan gewoon in blijft zitten. Vooral de intimidatie en de scheldpartijen zijn ernstig en persoonlijk gericht. De bezorger vrijwaart zich van alle normale omgangsvormen en waant zich onaantastbaar.

Ik zou heel graag zien dat de bezorger berispt wordt en op een andere bezorgroute gezet wordt. Ik vrees ervoor dat hij nog een keer geweld gaat gebruiken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Bosch, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een bezorger van ons voor verkeersoverlast zorgt. Dit is zeker niet de bedoeling en zal moeten worden opgelost. Zou u me willen vertellen wanneer en waar dit precies is voorgevallen. Zou ik uw huisnummer nog mogen ontvangen en weet u toevallig het kenteken van het busje? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht pjotrbosch

7 maanden geleden - Geachte PostNL, dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat dit wordt opgepakt. Het is voorgevallen op de datum van de klacht en het vind geregeld zo maandelijks plaats. Mijn huisnummer is 1A. Het kenteken van het busje is: 84-BZ-HL. Groeten, P.Bosch

Heeft op 21 december 2017 om 13:47 geantwoord

Geachte heer Bosch,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u overlast heeft ondervonden door het gevaarlijke rijgedrag en de intimiderende scheldpartijen van een medewerker van PostNL. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.
Ik heb uw melding direct doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en behandeld, u krijgt verder zelf geen persoonlijk bericht meer over de afhandeling. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door pjotrbosch