Klacht: Asociaal

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag
Vandaag is er bij mij op een merkwaardige manier een pakketje
Bezorgd.
Ik was op het moment van bezorgen niet thuis dit was tussen 10.45 en 12.30. Toen ik thuis was en naar mijn slaapkamer liep zag ik dat het pakketje door mijn slaapkamer raam naar binnen is gegooid die stond namelijk open ik vind dit heeeeeeeeeeeeeeel asociaal en brutaal.
Nu was het zo ik was bezig met het omzetten van mijn kamer en had mijn televisie even op bed geleegd en daar is het pakketje op gekomen nu zijn de pixels van mijn televisie kapot zie bijlage.
Ik hoop u hier genoeg mee te hebben geïnformeerd
Pakket nummer is :3SQLS156245815

Gewenste Oplossing:

Voorlopig nog niet want ik heb geen televisie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Lerensveld,

Bedankt voor uw bericht.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat de bezorger een pakket door een raam gooit. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Ik zie dat mijn collega met wie u via Facebook contact had, al een melding bij het depot heeft gemaakt. De bezorger wordt dus door zijn leidinggevende aangesproken op de bezorgwijze.

Voor de schade aan uw televisie kunt u ons aansprakelijk stellen door een e-mail te sturen naar: claims.insurances@dhl.com. Voeg foto's van de schade toe. Voeg ook documenten toe waaruit blijkt wat de kosten van het herstellen zijn, zoals een factuur of offerte voor de reparatie.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 18 september 2018 om 16:39 geantwoord

Omdat ik een e-mail heb gestuurd en dat kan 5 dagen duren voor het in behandeling word genomen en ik ga geen vijf dagen Zonder televisie zitten

Alle klachten die gemeld zijn door Greg24