Klacht: Aso incassobedrijf

op 01 december 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met Webcasso al maanden.
Heb hun al tig maal gemaild .
Op mails wordt wel geantwoord maar dan wordt ik als oud vuil behandeld.
Ook heb ik hun al tig maal gebeld maar dan wordt je helemaal als oud vuil gebruikt.
Terug bel optie 1 al tig maal ingetoetst maar ik moet nu nog terug gebeld worden.
Tig maal netjes gewacht aan de lijn en dan ruim 10 a 25 min in de wachtrij en vervolgens wordt de horen erop gegooit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil normaal behandeld worden en een betaalregeling treffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein1981