Klacht: Aso incassobedrijf

op 01 december 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met Webcasso al maanden.
Heb hun al tig maal gemaild .
Op mails wordt wel geantwoord maar dan wordt ik als oud vuil behandeld.
Ook heb ik hun al tig maal gebeld maar dan wordt je helemaal als oud vuil gebruikt.
Terug bel optie 1 al tig maal ingetoetst maar ik moet nu nog terug gebeld worden.
Tig maal netjes gewacht aan de lijn en dan ruim 10 a 25 min in de wachtrij en vervolgens wordt de horen erop gegooit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil normaal behandeld worden en een betaalregeling treffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 07 februari 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 07 februari 2017 om 17:16 geantwoord

Ik heb om een betaalregeling gevraagd maar nooit niet van u gehoord. Ik betaal het bedrag van 300 euro de 23e wel helemaal

Bericht van Webcasso

4 maanden geleden - Geachte heer /mevrouw , Wat vervelend dat u betalingsregeling nooit heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben zojuist opnieuw per mail aan marjoleingeerts82@gmail.com betalingsregeling bevestigd. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijk verzoeken wij u om deze klacht af te sluiten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein1981