Klacht: Aso bezorger

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,
het is nu al een aantal keer voorgekomen dat bij ons dezelfde bezorger een pakketje komt bezorgen.
Deze bezorger is niet al te netjes. Hij belt een keer aan, begint daarna op de deur te rammen (na 5sec) en hij laat altijd het hek open staan van mijn tuin. Toen ik hem daarop aansprak, begon hij in een niet te verstane taal richting mij te schreeuwen. Dit kwam zeer agressief over en hij wekte de indruk fysiek geweld te gaan gebruiken.
Daarnaast was hij continu aan het bellen, terwijl hij het pakketje bezorgde.

met vriendelijke groet
Remko Palte

Als wij weer onze vorige bezorger krijgen. Die was vriendelijk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Palte, Vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses dat we zo laat reageren. In uw bericht geeft u aan de laatste tijd behoorlijke hinder te ondervinden aan onze bezorger. Dit omdat deze op een weinig klantvriendelijk en soms zelfs ronduit asociale manier pakketten bij u aflevert. Ik kan mij voorstellen dat u hier klaar mee bent. Mijn excuses hiervoor! Het spreekt voor zich dat ik graag even met u mee kijk wat ik hierin voor u kan betekenen. Zou u mij daarvoor de 3S-code kunnen sturen van een pakket wat de betreffende bezorger recentelijk heeft afgeleverd? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht remkop

1 maand geleden - Dank voor het bericht. Helaas heb ik code niet meer. Het was op 24juni in Almere. Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben?

Reactie van de melder van de klacht remkop

1 maand geleden - Vandaag 10juli was hij erweer. En weer zeer zeer onvriendelijk. Ik zeg Goedemorgen,zegt niks terug. Ramt op mijn hek en schreeuwt krabbel! En ik stond buiten met mijn kind van bijna 2....... De 3s code van dit pakket: 3S INKT 877952801 Ik ben benieuwd wat de actie gaat worden. De vorige bezorger was zo vriendelijk, echt een heel groot contrast met deze flapdrol. Ik begrijp echt niet dat jullie zo een man voor jullie bedrijf laten werken.

Heeft op 10 juli 2017 om 14:29 geantwoord

Geachte heer Palte,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt omtrent het gedrag van deze medewerker. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerker en passende maatregelen nemen om dit voortaan correct te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door remkop