Klacht: Asiocaal gedrag van een postbezorger

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo
Afgelopen maandag ging ik een pakketje voor retour wegbrengen.
Naar de Primera in Oost-Souburg.
Tot mijn verbazing schrok ik van een pakket bezorger die aso een grote mond had tegen iemand van het personeel.
Echt niet normaal meer en maar bléren tegen mevrouw achter de balen.
De andere klanten wisten niet wat ze hoorden schrokken er ook van.
Dit kan gewoon niet vandaar deze klacht.

Normaal tegen elkaar doen.
En een excuus is hier zeker wel op zijn plaats.
Die mevrouw achter de balie deed ook maar haar werk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw Pouw,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat één van onze pakketbezorgers asociaal gedrag vertoonde tegen het persoon van de Primera in Oost-Souburg. Ik kan me voorstellen dat de medewerkers, klanten en uzelf hier erg van zijn geschrokken. Allereerst mijn excuses voor het vertoonde gedrag. Graag geef ik u een toelichting.

Op basis van deze informatie kan ik helaas niet vaststellen of achterhalen welke pakketbezorger dit precies betreft. Uiteraard is het wel van belang dat we hierin actie ondernemen. Alle postkantoren van PostNL kunnen voor vragen en klachten altijd terecht bij hun eigen Klantenservice Retail. Ik ga er dan ook vanuit dat zij hiervan op de hoogte zijn en via hun eigen kanalen deze klacht reeds hebben gemeld. Nogmaals excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobbiejack2468