Klacht: Artikelen besteld nooit geleverd

op 16 juni 2017 over Absurdo.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op Dinsdag 6 Juni 2017, via de website:

www.absurdo.nl

artikelen besteld van accessoires voor de Tom Tom Bandit ter waarde van € 66.45 plus verzendkosten van € 10.00, totaal € 46.45 euro. Betaling ging via CreditCard van ABN AMRO.

Een bevestigingsmail van het bedriif is direct ala minuut in mijn mailbox binnengekomen met netjes de orderbevestiging en dat de betaling is ontvangen.

8 Werkdagen later heb ik mijn spullen nog niet ontvangen terwijl op de website gegarandeerd verzend periode beloofd is van 5 werkdagen. Een mail heb ik gestuurd naar het bedrijf, en tegelijk de website nog een keer geopend. Tot mijn stomme verbazing bestaat de website niet meer !

Mijn donkere vermoeden wordt werkelijkheid !
ben ik nu opgelicht ?

Ik ben direct actie gaan ondernemen en ga dit via de ABN AMRO creditkaart site deze vermelden. Tevens ga ik dit ook bij jullie www.klachten.nl melden zodat dit gestopt wordt en in de hoop dat ik mijn geld terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn spullen die ik heb besteld krijg
of mijn volledige bedrag terug krijg dat ik betaald heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansyah