Klacht: Geld kwijt

op 29 september 2009 over Art Gallery Nanyna in de categorie Kunst

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn vorige mail had ik aangegeven dat ik 25 euro extra zou overmaken voor het volgende schilderij. Dat heb ik 6 dagen geleden gedaan. De eerste keer had ik na 2 dagen al een ontvangst bevestiging van betaling. Nu hoor ik helemaal niets meer, terwijl ze dat geld al lang binnen moeten hebben. Ze reageren ook niet meer op mail, heb inmiddels al 3 de deur uit zonder reactie. Ik vrees dat ik dat schilderij ook niet ga krijgen. Ik ben dan in totaal 220 euro lichter.

Reactie van de melder van de klacht Rineke

10 jaren geleden - Waar is de rest van het verhaal?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Art Gallery Nanyna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Art Gallery Nanyna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Art Gallery Nanyna

Heeft op 26 april 2010 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo, de klant heeft het schilderij geretourneerd en alle kosten inclusief verzending teruggekregen. Gelieve de naam van mijn bedrijf van de website te halen.

Bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Rineke