Klacht: arrogantie ten top en graaierij alom

op 11 oktober 2011 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb een hi 45 abonnement waar ik het altijd mee redde en anders er hoogstens 5 euro overheen ging,maar nu ze geen inkomsten van internetten ontvangen dachten ze dat maar op telefonie te doen dus mijn rekening is gestegen naar zo`n 120 euro terwijl ik niet meer bel als normaal ,dit is precies aan de gang sinds ze met dat internetten op je telefoon niets verdienden en een manier zochten om toch hun exorbitante salarissen en bonussen zeker te kunnen stellen . Ook is de ontvangst veel slechter geworden ,vaak hoor je de ander aan de lijn niet en vaak lukt het niet om door verbonden te worden ( ik hoor dit van meerderen en ik heb een nieuwe telefoon dus daar ligt het niet aan). Door de crisis zitten mensen ook wel eens wat krapper ( door dit soort bedrijven is er een crisis he)maar ook dan blijven ze zeer klant onvriendelijk en werken nooit mee met je,dus sluiten ze je tijdelijk af wat jij vervolgens mag betalen,ik vraag daar toch niet om !. Het is een arrogant bedrijf dat alleen aan zichzelf denkt.ikben zeer blij dat ik van ze af ben,want het bedrijf waar ik nu zit heeft weloog voor de klant en ik betaal stukken minder voor hetzelfde alleen klopt nu mijn maandrekening wel (t-mobile). dus geen gegraai .Ik hoop dat nog duizenden mensen mij volgen zodat die omhoog gevallen mannetjes eens gaan nadenken.groeten dave nan dpgw.nan@telfort.nl

ontslag van de top want die hebben niets op met het bedrijf ze zijn namelijk geen eigenaar en proberen er dus gewoon zoveel mogelijk te stelen/graaien zonder tegenprestatie

Alle klachten die gemeld zijn door costa88