Klacht: Arrogante bezorger

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,

Vanochtend 28 april om 09:00 uur belde een DHL bezorger aan en vertelde dat hij twee pakketjes voor ons had. Toen ik de deur open deed merkte ik dat de pakketjes niet voor mij maar voor de buurman waren. Hier is al het eerste probleem, de bezorger heeft nooit gezegd voor wie de pakketjes waren.

Ten tweede, toen ik het pakket niet wou aanemen vanwege het grootte van het pakket, maakte de bezorger een arrogante opmerking en liet de pakketjes voor de buurman gewoon voor zijn deur staan en is er weer vandoor gegaan.

De pakketjes zijn door niemand aangenomen en staan nog steeds voor de deur van mijn buurman.

Ik vind het belachelijk van deze bezorger dat hij pakketjes achter laat voor de deur terwijl niemand thuis is. Iedereen die langs loopt kan de pakketjes meenemen.

Ik heb de kenteken van de auto helaas niet meegekregen maar de postcode waar het om gaat is 3181 AG.

Ik heb liever niet dat er zo iemand als bezorger werkt aangezien deze bezorger pakketjes voor de deur laat als niemand thuis is of als niemandhet wilt aannemen. Dat wilt niemand hebben.

Aangezien er bezorgers per postcode worden ingezet bij dhl, hoop ik dat jullie deze bezorger een waarschuwing of iets geven want dit kan echt niet!

Deze bezorger moet een spoedcursus klantvriendelijkheid en servicegerichtheid gaan volgen of anders een ander beroep gaan zoeken!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 14:38 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de wijze van leveren door een van onze chauffeurs. Uiteraard heeft u het recht het pakket niet aan te nemen als u dit wenst. Tevens dient een pakket zeker niet onbeheerd achter gelaten te worden. Graag wil ik deze klacht voor u inbehandeling nemen echter kan ik op basis van de gegevens in uw email niet achterhalen om welke zending het gaat. Zou u mij het huisnummer willen sturen waar de zending geleverd dient te worden. Dan kan ik op basis daar van zorgen dat de klacht wordt opgepakt.
Graag wil ik u verzoeken de gevraagde gegevens te mailen naar webcare_parcel@dhl.com, onder vermelding van refnr: 604445.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijk groet,

Miranda