Klacht: Arrogant en vervelend te woord gestaan door een operator

op 18 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een code te hebben ontvangen (track en trace) werkte het niet. Ik heb met het servicenummer (0263246700) gebeld. De opmerkingen en de manier van spreken was zeer ongepast, alsof ik voor een idioot werd aangezien. Dit is gebeurd op maandag 4-7-2016 om ongeveer 16.20.

Gewenste Oplossing:

Excuses van de dame in kwestie die (blijkbaar niet genoeg getraind en onfatsoenlijk en bot overkwam) mij heeft te woord gestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor mijn late reactie, door een achterstand heb ik helaas niet eerder op uw bericht kunnen reageren. Vervelend dat u op zo'n onbeschofte manier te woord bent gestaan, uiteraard wil ik graag voor u uitzoeken welke collega dit geweest is, kunt u mij de volgende gegevens toesturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. klachtref. 530881:

- Vanaf welk telefoonnummer heeft u naar de klantenservice gebeld
- Wat is het zendingsnummer waar het om ging?

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door swansong