Klacht: Arrogant en onbeschoft gedrag bestuurder DHL

Haagse49 op 24 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kwam aanrijden en hij blokkeerde met zijn bus de straat. Terwijl er 10 parkeerplaatsen vrij waren binnen een straal van 5 meter. Ik wachtte rustig dat hij naar ze wagen kwam. Toen hij er was zei ik tegen hem, ik heb begrip voor mensen die dubbel staan en hun werk moeten doen als er geen parkeerplaatsen zijn!. Toen zei hij ik heb haast Daarop antwoordde ik, ik ook! Toen zei hij ik moet werken en daarop zei ik, ik ook. Daarop reed hij achteruit en ik vooruit. Toen blokkeerde ik hem, toen zei ik hoe vind jij dat als je geblokkeerd wordt? Hij gaf geen antwoord, Toen reed ik langs hem en hij langs mij en terwijl hij langs reed riep hij op kankeren. Dit was om 15.15 uur

Ik wil dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht en ik wil hier zeker excuses voor ontvangen. Zo hoor je niet met mensen om te gaan.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Goed dat u dit even aangeeft, ik begrijp uw boosheid. Ik zie dat u nog niet heeft aangegeven waar dit precies is voorgevallen en heeft u misschien een kenteken genoteerd? Mocht u geen kenteken hebben, graag zoveel mogelijk informatie over de plek en het liefs waar de chauffeur (ongeveer) het pakket heeft bezorgd, zodat ik uit kan zoeken wie de chauffeur is geweest. Mijn excuses hiervoor voor het gedrag van onze chauffeur. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Haagse49

2 jaren geleden - Ik ga uitzoeken op welk nr het pakje is bezorgd de tijd heb ik al aan u doorgegeven de straat ook Palestrinaweg h e t huis nr volgt nog vr groeten Jan kloor Palestrinaweg 226 2554 sw de n haag

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juni 2020 om 11:43 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende info. Ik heb op alle informatie gezocht maar ik ben bang dat het niet mogelijk was om de bezorger te achterhalen op alleen deze informatie. Op dat moment was in die straat van DHL Parcel namelijk geen bezorger aanwezig. Helaas kan ik hier dus niet verder mee helpen.

Mijn excuses dat u deze ervaring heeft gehad. Het spijt me dat ik niet heb kunnen helpen om het verder op te lossen.

Dion
DHL Parcel Webcare

Haagse49

Heeft op 24 juni 2020 om 17:45 geantwoord

Ik zoek uit op welk adres de bezorger is geweest het nummer dus de tijd heb ik al deze persoon moet aangepakt worden en dhl maakt zich er te gemakkelijk vanaf vr gr Jan kloor Palestrinaweg 226 2554 sw den haag

2 jaren geleden - De bezorger is geweest op de Palestrinaweg 152 bij t douma

Reactie van de melder van de klacht Haagse49

2 jaren geleden - De bezorger is geweest op dit adres Palestrinaweg 152 den haag 2555sv

Reactie van de melder van de klacht Haagse49

1 jaar geleden - Goedemorgen ik heb een reactie op mijn klacht van 22 juni 2020de tijd heeft u al15u15 op 22 juni maandag nu geef ik u de naam en het adres waar het pakje bezorgd is dat is t douma Palestrinaweg 152. 2555 sv den haag het lijkt mij heel sterk dat het bedrijf dhl daar niets mee kan vr gr kloor Palestrinaweg 226 2554 sw den haag

Reactie van de melder van de klacht Haagse49

1 jaar geleden - Dit is een nieuwe reactie u vroeg mij om zo veel mogelijk informatie over mijn klacht wel hier komt het de tijd weet u al 15.15 u de plaats Palestrinaweg 152 2555sv de naam douma t

Alle klachten die gemeld zijn door Haagse49