Klacht: sms zomertoer

op 06 januari 2011 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik dacht op 21 juli 2010 met korting te reizen op een sms-zomertoer bewijs. Een paginagrote advertentie op de achterkant van het arriva-blad had mij op het idee gebracht om de auto te laten staan en met korting de trein te nemen. Naar analogie van de arriva kortingkaart nam ik aan dat de korting ook voor 9.00h van toepassing zou zijn. De paginagrote advertentie heeft het ook alleen maar over 40% korting in juli en augustus en niet over beperkte uren. Mijn klacht is dat het verwarrend is dat er een product geintroduceerd wordt dat sterk lijkt op een bestaand product, maar andere voorwaarden kent. Wat dat betreft voel ik mij misleid. Dit alles ondanks het feit dat de algemene voorwaarden hier wel in zullen voorzien. Ik vind de boete die mij desondanks opgelegd werd dan ook onterecht. De reactie van Arriva (via hun site ingediend) was een verwijzing naar de voorwaarden van dit product. Arriva deed geen uitspraak over het misleidende karakter van hun eigen product.

Gewenste oplossing

Restitutie van het boetebedrag.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arriva beoordeeld.

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 09:20 geantwoord

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Heeft op 15 juli 2015 om 10:55 geantwoord

Nooit iets van vernomen tot nu, 5 jaar later!

Alle klachten die gemeld zijn door joostk