Klacht: LIJN 174 HALTE WESTMAAS 8.53 KOMT NIET

op 16 maart 2010 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Maandag 15 maart: 7.57 uur Lijn 174 halte Westmaas Prov.weg lijn 174 van 7.53uur komt niet, wel de te late 174 van 7.48 een dubbele uitvoering. Bus zit stampvol en dat over de snelweg.
Dinsdag 16 maart Lijn 174 halte Westmaas enz 7.53 komt weer niet opdagen..BLIJFT DAT ZO> Antwoordt kan je met 15 dagen verwachten van ARRIVA klantenservice is het antwoord op klacht via internet. Beetje lang. DE LIJN MOET RIJDEN VOLGENS DIENSTREGELING. Vernomen dat deze er wel was bij begin rit op 15 maart – reizigers moesten overstappen en deze lijn is maar andere kant is opgegaan.
Dinsdag 16 maart lijn 174 is maar helemaal niet gekomen. En maar wachten…..en de toeristische route met lijn 164 als late alternatief met de nodige extra reistijd en als je op saldo reist extra kosten want het zijn meer kilometers.

Gewenste oplossing

Welke?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 07:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door MR