Klacht: lijn 172 komt niet opdagen

op 14 maart 2011 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik sta bij de bushalte rembrantstraat in oud beijerland en bus 172 komt daar gewoon niet opdagen. er zijn al vier bussen langsgereden die, sorry sorry, geen dienst hebben, maar bus 172 is nergens te bekennen. ik moet nu een half uur wachten bij de bushalte en kom telaat op mijn afspraak. een geweldige klantenservice. en de informatievoorziening liegt er ook niet om.
de volgende bus 172 rijdt nu ook 3 min te vroeg weg bij de halte…

Gewenste oplossing

meer elektronische informatie bij de bushalte en gewoon bussen die op tijd komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door gbvliet