Klacht: Langs gereden !!

op 15 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sta je bij de bushalte te wachten en de bus rijdt gewoon keihard langs je door, dit kan toch niet ?! Kun je je kind alsnog naar school rijden..

Dit mag gewoon niet gebeuren, een buschauffeur is er toch voor om mensen naar hun bestemming te rijden? Als er dan gewoon langs gereden wordt gaat naar mijn mening toch echt alles fout. Ben je een hoop extra benzine en tijd verder.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Davina Mans,Dit is zeker niet de bedoeling. Kun je ook aangeven om welke lijn het gaat, hoe laat je kind wilde opstappen en vanaf welke halte en welke richting je kind wilde reizen?Met vriendelijke groet,Jeltsje Medewerker Arriva Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Davina Mans

4 maanden geleden - Het gaat om lijn 57 van Maastricht richting Epen, ze wilde opstappen in Julianastraat in epen om 9.28 om naar Gulpen station te reizen.

Arriva

Heeft op 10 mei 2019 om 20:19 geantwoord

Beste Davina Mans,

Dank je wel voor de aanvulling.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft je niet bij de halte opgemerkt.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva