Klacht: Buslijn 46 Tiel-Wageningen

op 01 december 2010 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Allereerst, arrivé
ar – ri` vé (Frans) de -woord (mannelijk) arrivés iemand die er gekomen is.
Ik ben er ook gekomen maar niet op tijd. En dat is nou juist het probleem wat ik wilde melden. 5 a 6 keer per week moet ik met lijn 45 van Kesteren naar Wageningen om op mijn werk in Ede te komen. En dat is alleen nog maar de heenweg. De hele week reis ik maximaal 12x met deze lijn. Gemiddeld komt de bus elke dag minimaal 10 minuten te laat waardoor je dus te laat op je eindbestemming aankomt. Voor mij betekent 1 minuut te laat op mijn werk 1 kwartier minder betaald krijgen. Ook gebeurt het vaak dat ik er op tijd sta en dat hij een aantal minuten te vroeg was en dus sta je daar dan met je 105€ kostende busabonnement. Kortom heel erg vervelend. Voorbeeld vandaag d.d. 01-12-2010 stond ik in Wageningen te wachten (net zoals 10 anderen) op de bus van 17:58. Kwam totaal niet opdagen. Dus ik bel de klantenservice op. Was niks bekend en de bus kwam uiteindelijk opdagen om 18:31. Dit is toch te zot voor woorden.

Bedank Arriva voor de vele irritaties, geld mislopen en frustraties.

Gewenste oplossing

Ik wil eens een keer een compensatie zien voo dit probleem, zoals ik al eerder aangaf ik heb een 105€ kostend busabonnement van Kesteren naar Ede. Op mijn werk loop ik vaak een kwartier salaris mis. Dus ik zou zeggen kom eens met een goede tegemoetkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjantjuhhh