Klacht: Bus 110 sluit deuren voor wachtende passagiers

op 31 maart 2011 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdagmiddag 31 maart 13:00u was het weer eens zover. Bij de altijd drukke bushalte van het Don Boscocollege in Volendam was het dringen om de bus 110 richting Amsterdam in te komen. Nadat 4 man ingestapt waren, had de chauffeur geen zin meer te wachten tot de schooljeugd was ingestapt, deed de deuren dicht en reed weg.

Gewenste Oplossing:

Als deze situatie zich voordoet hoort de chauffeur de achterdeuren te openen en alle passagiers, waarvan de meeste een abonnement hebben, in te laten stappen en te vervoeren. Arriva hoort een serviceverlenend bedrijf te zijn en bestaat bij de gratie van haar klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door hans b.