Klacht: Boete met ov-chipkaart

op 24 juni 2010 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik ga dus af en toe met de trein en heb daarvoor een ov-chipkaart, waarbij ik dus reis op saldo, toen ik vanaf geldermalse overstapte vanuit een ns trein in een arriva trein en ik daar plaats nam, en de conducteur kaartjes kwam controleren kreeg ik een boete omdat ik blijkbaar niet kon reizen met een ov chipkaart bij de arriva, echter kon een vriend van mij dit wel met zijn ov-studenten kaart, wat volgenmij volgnens het zelfde princiepe werkt. dit stond volgens die man heel groot op de trein aangegeven, maar toen ik uitstapte zag ik inderdaat een hele kleine stikker met de tekst de ov-chipkaart is nog buiten gebruik. vervolgens typte die man tot 3 maal toe mijn postcode fout in, en hij was er daarom heilig van overtuigd dat ik een adres opgaf wat niet bestond, maar het stysteem van arriva is veroudert want deze nieuwe woonwijk die er al 5 jaar ligt stond er blijkbaar nog niet in.

Gewenste oplossing

ik wil het bedrag van mijn boete terug, het kaartje wat ik daarbij in heb gekocht wil ik best betalen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 08:05 geantwoord

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door theovanee