Klacht: 40 procent????

op 22 januari 2010 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

ik kocht dinsdag een treinkaartje naar groningen vanaf leeuwarden nadat ik dit kaartje had betaald kreeg ik door de omroeper te horen dat het kaartje 40 procent goedkooper was dus ik terug en toen zei de mevrouw dat ze niets voor me kon doen en IK had maar beter op moeten letten dus ik een te duur kaartje.

Gewenste oplossing

40 procent terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door brunebeer