Klacht: Arogante besrijfsleidster

op 09 augustus 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Zaterdag op zondag om 1:30 ging ik met vrienden nog even snel langs de mc donalds hengelo zuid.
De kasiere was netjes en nam onze bestelling op.. Aangezien er geen andere klanten waren, wachten we aan de balie toen ik over mijn schouder keek zag ik dat de medewerker de frietjes aan de zak toevoegde en de bestelling was klaar. Precies op dat moment komt de bedrijfsleidster van achter en begint meteen arogant te snauwen: wat zit je nou te kijken? Waarop ik verbaasd antwoord pardon?? Waarop haar antwoord was: dat is iritant… De bedrijfsleidster grisde op dat moment de zak uit de handen van de medewerkster en vraagt haar is dit voor hem? (Kon duidelijk merken dat de medewerkster zich er ongemakkelijk bij voelde) en plofde de zak voor mij neer op de balie.. De wel aardige medewerkster gaf me netjes nog even mijn milkshake en rietje aan.. Waarop ik haar bedankte en naar buiten liep om vervolgens bij de auto te gaan eten.. De bedrijfslijdster kwam daarna nog buiten staan (niets doen dus denk provoceren) maar hier hebben we geen aandacht aan besteed!

Dat deze jonge dame eens even goed op haar plek gezet word! Ik vind het niet normaal dat er zo met klanten om word gegaan! iig geen mc meer van hengelo zuid of waar ik deze dame ook maar zie!! Kunnen ze de bestelling annuleren en vertrek ik weer

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slagh82