Klacht: Teleurstelling

Taanmantraining op 02 december 2015 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lieve Apple,

Voor het eerst ervaar ik enorme teleurstelling over jou.

Al jaren ben ik fan. Ik gebruik jouw iMacs, Mac Book pro’s en iPhones (inderdaad meervoud). Het gebruik van de producten vind ik nog steeds fantastisch!

Nu mijn teleurstelling.

Het bestellen en leveren van jouw producten online, is een probleem. Op data die wij hebben afgesproken kom je niet opdagen en op dagen die we niet hebben afgesproken kom je wel opdagen.

Hierdoor loop ik nu al weken mijn nieuwe iPhone 6S plus mis en kreeg ik mijn nieuwe iMac ook al een week te laat. Op de dagen dat je zou komen heb ik vrij genomen en zat ik voor niks te wachten.
Deze uren ben ik nu kwijt. Zoals je weet ben ik zelfstandig ondernemer en zijn mijn vrij uren schaars.

2 weken geleden heb ik je gebeld en beloofde je te zorgen dat ik mijn iPhone op 11 december zou krijgen. Ik was eventjes blij. Je zei dat je mij op de hoogte zou brengen. Maar dat is niet gebeurd.
Vandaag echter mail je mij met de mededeling dat je ging “restitueren” terwijl ik dat helemaal niet wil en dit ook nooit met jou heb afgesproken lieve Apple.

Toen ik je vandaag belde was je zelfs onbeschoft. Ik vroeg je mij te helpen met een oplossing, maar jij wilde het hebben over jullie interne communicatie. Ik wilde gewoon graag mijn nieuwe iPhone.

Toen ik jou aansprak op jouw gedrag en vroeg of er iemand was die me echt wilde helpen met MIJN probleem, hing je op…. Nooit eerder ben je zo met me omgegaan…

Lieve Apple, wat nu?

Groeten,

Thijs Taanman
Bestelnummer: W577724

Gewenste Oplossing:

-Excuses voor onbeschoft gedrag aan de telefoon
-Snelle levering van wat ik heb besteld

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door