Klacht: App slaat zendingen niet op

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een paar dagen moet ik iedere keer als ik de app open mijn verwachtte zendingen te zien. Die komen uit het buitenland maar normaalgesproken kan ik een dag van tevoren zien wanneer het geleverd krijg. Als ik de app weer sluit en vervolgens open zijn ze weer weg en moet ik wederom de nummers handmatig invullen. Ik hoop dat dit een fout in de app is want ik vind de app verder erg goed werken en ben blij met de informatie die je krijgt.

Dat mijn te ontvangen zendingen gewoon weer bewaard worden als ze nog niet in beeld zijn in Nederland.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 december 2017 om 14:23 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Blank,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zendingen niet opgeslagen blijven in uw app. Dit is natuurlijk ontzettend jammer en hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden.

Dit kwam inderdaad door een storing in de app, waarvan we op de hoogte zijn. Als het goed is, functioneert de app weer zoals behoren.

Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Bamblank