Klacht: App slaat zendingen niet op

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar dagen moet ik iedere keer als ik de app open mijn verwachtte zendingen te zien. Die komen uit het buitenland maar normaalgesproken kan ik een dag van tevoren zien wanneer het geleverd krijg. Als ik de app weer sluit en vervolgens open zijn ze weer weg en moet ik wederom de nummers handmatig invullen. Ik hoop dat dit een fout in de app is want ik vind de app verder erg goed werken en ben blij met de informatie die je krijgt.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn te ontvangen zendingen gewoon weer bewaard worden als ze nog niet in beeld zijn in Nederland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Blank,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zendingen niet opgeslagen blijven in uw app. Dit is natuurlijk ontzettend jammer en hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden.

Dit kwam inderdaad door een storing in de app, waarvan we op de hoogte zijn. Als het goed is, functioneert de app weer zoals behoren.

Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bamblank