Klacht: App

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Manders,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwachte maar dat de bezorger eerder was dan het aangegeven tijdstip.

De tijden die we weergeven zijn ten alle tijden een indicatie. Deze kunnen altijd eerder of later zijn door omstandigheden.

Ik hoop dat u de zending al in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sharonherpen1