Klacht: APK betaald, was overbodig, niet teruggeboekt. Banden besteld, betaald en niet geleverd

op 04 oktober 2011 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Via internet heb ik een APK, kleine beurt en 2 nieuwe banden besteld en betaald.
APK bleek niet nodig, men zou dit bedrag terugboeken, maar helaas nog niets teruggezien op mijn bankrekening.
De banden waren niet voorradig (na 2 weken wachttijd)
Men zou ze nabestellen maar na 4 dagen bleek niets besteld te zijn, dus maar weer 2 weken wachten en hopen dat het deze keer wel goed gaat.

Gewoon het bedrag van de APK terugstorten op de rekening (€20,-)
2 Bestelde nieuwe voorbanden leveren.
Vraag voor mezelf: waarom tevoren via internet bestellen en betalen? De volgende keer bestel ik bij het bedrijf en betaal pas na aflevering.

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het melden. Wij gaan filiaal Ambachtsweg om opheldering vragen. U hoort zo spoedig mogelijk van ons. Met vriendelijke groet, Sander Webcare Kwik-Fit Nederland B.V,

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kwik-Fit in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kwik-Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kwik-Fit

Heeft op 06 oktober 2011 om 09:30 geantwoord

De overbodig gemaakte kosten van de APK zullen zo spoedig mogelijk worden teruggestort. Van het filiaal hebben wij vernomen dat de bestelde banden inmiddels binnen zijn, u zult in de loop van de dag gebeld worden voor een afspraak.

Heeft op 07 oktober 2011 om 14:08 geantwoord

Prima en snel opgelost.
Tijdens het vervangen van de banden zag men bijna versleten remblokken.
Deze werden lekker direct vervangen, hartstikke goed.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Kwik-Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah1958