Klacht: rijbewijs via ANWB

Leo Habers op 04 januari 2010 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Omschrijving klacht

Goede middag,
Mijn dochter is bezig met een ANWB rijopleiding. Net als jaren [6jr] geleden mijn twee zoons. Destijds was wellicht de opleiding nog ANWB. Nu is de opleiding via ARO b.v. Eindhoven…. Dit wist ik niet van te voren.

Mijn Dochter is begonnen met lessen. Deze werden a. zeer onkundig gegeven b. met een sterke intimiderende instructeur.
Vervolgens werd ZONDER dat mijn dochter een theorie examen had behaald een examen ingepland. Conclusie Danielle kon geen examen doen daar ze nog geen theorie had.

Volgens de rijschool, jammer dan. 250 Euro weg gegooid. Hiertegen heb ik geprotesteerd maar men reageerd niet. Wel stuurd met meerdere rekeningen voor b.v. losse lessen. Het blijkt ook dat de overeenkomst sinds enige tijd lijkt te zijn aangepast. Bij mijn zoons was het dat er na een in-take een fixed bedrag gerekend werd. Alleen bij zakken moest je de examenkosten opnieuw voldoen. Nu moet ik elke les [ze is inmiddels een keer gezakt] betalen. Tevens weigert men een examen in te plannen wanneer niet eerst is betaald. Danielle rijd bij de ANWB ? Haarlem.

Niet echt ANWB waardig dee gang van zaken!

Gewenste oplossing

Er is geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door