Klacht: rigide beleid anwb

op 21 november 2009 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Eind 2008 of begin 2009 heb ik mijn abonnee gegevens m.b.t. de wegenwachtservice via de site van de anwb gewijzigd. Helaas blijkt die wijziging nu, ik heb zojuist de nota voor volgend jaar ontvangen, niet te zijn doorgevoerd. Geen idee waarom, ik kan de bevestigingsmail ook niet meer terugvinden (a.g.v. systeemcrash dit jaar). Vervolgens gaat de service van de anwb hier heel rigide mee om. Ik ben al jarenlang lid, heb altijd keurig netjes op tijd betaald, word nu gehouden aan een verplichting waar ik echt helemaal niets aan heb. Geen idee wat de anwb hiermee hoopt te bereiken. Willen ze soms dat ik uit pure frustratie mij lidmaatschap opzeg?

Reactie van de melder van de klacht Dido

10 jaren geleden - Vandaag per email bericht gekregen van de anwb. Goddank, de wijzingen worden alsnog doorgevoerd. Het telefonisch contact wat ik eind 2008 met een medewerker heb gehad was namelijk wel vastgelegd. Toch blijf ik erbij dat een vereniging zoals de anwb niet op de wijze met haar leden dient om te gaan zoals ik dat recent heb moeten ervaren. Daarover heb ik inmiddels een reactie gestuurd aan de anwb.

Bericht van gul72

10 jaren geleden - Ik werk voor een nieuw tv-programma bij de Vara waarin wij opkomen voor de belangen van burgers tov overheidsinstanties.Wellicht kunnen wij voor u en de andere klachthebbenden tav de ANWB een oplossing zoeken, maar in ieder geval het probleem middels het tv-programma aan de kaak stellen.Als u geïnteresseerd bent, kunt u contact met mij opnemen via gulsen.alkan@vara.nl.Groet,Gulsen Alkan

Alle klachten die gemeld zijn door Dido