Klacht: anonieme klantenservice

op 01 november 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een telefoongesprek (over het feit dat ziggo reclame maakt met onderling gratis bellen tussen ziggo abonnees, terwijl er bij mij wel kosten in rekening worden gebracht voor dit soort gesprekken)met ziggo,vroeg ik naar de naam van de medewerkster. zij reageerde met de opmerking dat ze die bij het aannemen van de telefoon had gegeven, ik zei dat ik haar naam niet verstaan had en daarom er nogmaals naar vroeg, zij bleef echter volhouden die niet te geven, 1 keer moest voldoende zijn, als ik hem niet had verstaan: jammer maar helaas. ik mailde naar ziggo om mijn verbazing te uiten over dit gedrag. het antwoord op mijn mail: onze medewerkers zeggen altijd hun naam. ik mailde terug dat dat nou net het probleem was dat ze die niet wilde geven.
geen reactie meer ontvangen van ziggo.

Gewenste Oplossing:

1 jaar gratis telefonie en afzien van de plannen om mensen digitale tv door de strot te duwen die daar niet om gevraagd hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door davids