Klacht: annuleringsnota

op 22 mei 2020 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Door ziekte kon ik geen gebruik maken van een reis.
Moest toch aangeven welke luchthaven we niet wensten en daardoor moest ook de tweede betaling gedaan worden. Anders geen annuleringsnota. Betaling niet gedaan!!
Zes weken later een deurwaarder voor het tweede restant. Verzocht om een annuleringsnota indien nu de betaling gedaan zou worden.
U snapt het al. Geld weg een een weigering om een annuleringsnota te sturen. Balen! Euro 428.00 weg terwijl mijn verzekering dit zou vergoeden.

Nooit meer REIZENDEALS.NL

Gewoon annuleringsnota sturen. Punt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 22 mei 2020 om 11:34 geantwoord

Beste heer de Jong,

Wij hebben op 5 december 2019 de factuur van €220,- verstuurd voor de toeslag voor het vertrek in maart en om de 2 luchthavens uit te sluiten.
Hierna hebben we nog diverse herinneringen hiervoor verstuurd en hier geen betaling voor ontvangen.
Op 2 maart hebben we de volgende mail verstuurd:

“Annuleringsnota's voor de verzekeringsmaatschappij kunnen wij pas opmaken, nadat de gehele factuur voldaan is.
Op dit moment is factuurnummer 2019-6278 nog steeds niet voldaan en staat deze factuur op het punt om uit handen gegeven te worden aan ons incassobureau.

Wij willen je vriendelijk verzoeken om de openstaande factuur uiterlijk
4-3-2020 aan ons te voldoen en ons een e-mail omtrent de annuleringsnota na de betaling, wij kunnen deze dan voor jullie opmaken.
Houdt er wel rekening mee dat wij de annulering niet meer ongedaan kunnen maken”

Dit is niet gebeurd, en wij kunnen wegens fraude gevoeligheid geen annuleringsnota meer opmaken nadat de reis is geannuleerd wegens het uitblijven van de betaling.
Wij kunnen hierom helaas niets meer voor jullie betekenen.

Team Reizendeals

Heeft op 22 mei 2020 om 13:33 geantwoord

Geen oplossing
In brief met daarin vermeld dat er geen gebruik is gemaakt van reis zou gewoon voldoende zijn. Hoe moeilijk is dat !! N

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]