Klacht: Annulering niet in behandeling genomen

op 11 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Telefonisch een boeking besproken met kortingsbon van de ING.
Anderhalf uur nadat wij de boekingsbevestiging van u ontvingen, hebben we contact met u opgenomen en aangegeven dat we het niet eens zijn met de opbouw van de prijs en deze boeking niet willen laten doorgaan. Ik heb aangegeven online een nieuwe boeking te willen doen. Helaas was er op dat moment niemand in staat om dit vraagstuk af te handelen en werd mij gevraagd een andere keer terug te bellen.

Vorige week hebben wij teruggebeld en werd ons telefonisch medegedeeld dat onze annulering niet binnen de termijn van 24 uur valt en wij voor deze midweek (prijs: € 329,-) € 300,- annuleringskosten zouden moeten betalen (cadeaubon van € 150,- + € 150,- extra annuleringskosten).
Alsof dit een losstaande gebeurtenis is, die los van de eerdere communicatie moet worden gezien. Dit gaat in tegen ieder principe van redelijkheid en billijkheid.
De start van het annuleringsproces was ruim binnen de termijn, echter juist door onbekwaam personeel is het einde van dit proces vertraagd.

Dat we zeer frequent (beiden al 20 jaar lang, gemiddeld 4 keer per jaar) op uw resorts verblijven, werd als niet relevant beschouwd. Wellicht in de feitelijke discussie ook niet relevant, maar voor ons idee is een dergelijke benadering niet geheel gepast. We zijn helaas verzocht om via deze weg te communiceren.

We begrijpen hoe processen en verantwoordelijkheden in een organisatie zijn georganiseerd, maar rekenen erop dat onze boeking alsnog kosteloos wordt geannuleerd.

We zouden graag nog vaker in uw resorts verblijven.

Wanneer deze boeking kosteloos wordt geannuleerd.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

15 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Denise Roberts