Klacht: Annulering bestelling zonder mij op de hoogte te brengen!

op 28 april 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling gedaan via brandeal het gaat om 4 polo,s van hugo boss hellaas heeft de site maar 3 kunnen verwerken in de winkelmand paar dagen later nog een keer geprobeerd en toen lukte het wel om de laatste ook bij te bestellen.

Nu heb ik 2 bestellingen van 1 advertentie ik heb hierover gebeld en heb gezegt nu moet ik 2x verzendkosten betalen en de producten worden ook pas 3 weken later besteld stond in de mail!

Er is mij verteld mijn verhaal dat de site niet goed werkte in de mail te zetten en er toch 1 bestelling van te maken om zo onnodige kosten te besparen.

Nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn bestelling met 3 polo s is geannuleerd en de ene polo die later is verwerkt wel nog in behandeling is.

Ik zou graag mijn gehele bestelling van 4 hugo boss polo,s z.p.m willen ontvangen !

Het gaat om bestelnummer 200092544 en na bestelling 200092902 ( is de eerste keer niet verwerkt) het moet 1 bestelling zijn met totaal 4 polo,s!

Alvast bedankt

Ik wil mijn gehele bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen zonder 2x verzendkosten te betalen omdat de site het niet goed deed!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 28 april 2017 om 17:19 geantwoord