Klacht: Annulering bestelling geen geld terug

op 30 juni 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari een bikini besteld, achteraf te horen gekregen dat dit een pre-order was. Op 15 April een mail gehad dat de levering in de eerste twee weken van Mei gepland stond.
Op 24-5 wekelijks gaan mailen dat ik graag mijn geld retour wilt (in de mails van modestatements staat namelijk dat je ten alle tijden je bestelling kan annuleren en dat je dan je geld terug krijgt).
Echter tot op heden geen mail en/of bikini ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld retour op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 09 september 2017 om 00:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke199403