Klacht: Annulering

op 19 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juni 2017 heb ik bovengenoemde bestelling gedaan. De bestelling is nog niet geheel verwerkt en bij deze wil ik mijn bestelling annuleren.

Op 3 juli heb ik per e-mail aangegeven dat ik mijn nog niet verwerkte bestelling wil annuleren. Op heden heb ik nog geen reactie gekregen. Wel blijf ik e-mails krijgen over de verwachte levertijd.

Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

Ik hoor het graag! Mvg dylan

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dylan,

We zien dat je de bestelling op 6 juli alsnog hebt mogen ontvangen, hierdoor hebben wij de bestelling op 5 juli helaas niet meer voor je kunnen annuleren, aangezien deze al naar je onderweg was. We hopen dan ook dat je toch tevreden bent met je bestelling en bieden je nogmaals onze excuses de opgelopen vertraging.

Heel veel plezier nog van je bestelling!

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dylan...