Klacht: Annulering

op 19 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juni 2017 heb ik bovengenoemde bestelling gedaan. De bestelling is nog niet geheel verwerkt en bij deze wil ik mijn bestelling annuleren.

Op 3 juli heb ik per e-mail aangegeven dat ik mijn nog niet verwerkte bestelling wil annuleren. Op heden heb ik nog geen reactie gekregen. Wel blijf ik e-mails krijgen over de verwachte levertijd.

Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

Ik hoor het graag! Mvg dylan

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dylan...