Klacht: annulering

op 09 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn artikel geannuleerd en ik krijg nog steeds bericht dat het wordt verzonden. Ook een herinnering krijg ik om te betalen, terwijl ik steeds bericht krijg dat het artikel later wordt verzonden. Daarbij heb ik een eerder te laat verzonden artikel terug gestuurd, en moet ik het aangetekend versturen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen berichten meer krijg van Brandeal,

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 18:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinebouwman@hotmail.nl