Klacht: Animatie verzoek

op 28 april 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn lidmaatschap bij Travelclubexpress met onmiddelijke
ingang vanaf nu 28 april 2017 beëindigen. Hiervoor heb ik een mail gestuurd naar support@travelclubexpress.com, ik heb geen reactie gekregen.

Gewenste Oplossing:

Mijn lidmaatschap annuleren en geen geld van mijn rekening boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 01 mei 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Petrosyan,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat u geen lid wilt worden van Travel Club Express. Wij hebben uw lidmaatschap geannuleerd.

Als u reeds het welkomstpakket heeft ontvangen hoeft u deze niet te retourneren maar kunt u het pakket vernietigen.
Mocht u onverhoopt toch een pakket ontvangen na uw annulering, kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Indien er reeds een automatische incasso heeft plaatsgevonden dan wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort op uw rekening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Petrosyan