Klacht: angetekende brief + T and T naar de USA

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb op 13-7-17 bovenvermelde brief op de post gedaan met nr. 2040247000051676- barcode RN734467799NL gewicht 220g. Aan 85206 in de Verenigde Staten adres 1533 S. Blossum Circle Mesa AZ 85206.. heb t ant nagezocht. maar alleen info : in transit op 14-7-17. Verder geen info. Wilt U dit uitzoeken?. Bovendien ben ik al meer dan een uur bezig u Tel. te benaderen. Ongehoord duur en ellenlange wachttijden. hele slechte service.

Als ik weet wanneer dat de aangetekende brief aangekomen is. Het betreft hier een trouwkadoorje en moet voor een bepaalde ti9jd. eind july aanwezig zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 juli 2017 om 16:12 geantwoord

Geachte meneer Auwen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te moeten horen dat uw aangetekende brief naar de Verenigde Staten nog niet is bezorgd. Ik begrijp dat het belangrijk is dat deze op tijd aankomt. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik kan op dit moment niet achterhalen waardoor deze vertraging is ontstaan. Ik wil u aanraden om het af te wachten. Is de brief op 8 augustus nog niet bezorgd, dan kunnen wij een onderzoek in gang zetten om te achterhalen wat het probleem is.

Alle klachten die gemeld zijn door martinauwen@live.nl