Klacht: anderzorg

op 06 juli 2017 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom duurt het ruim vier tot vijf weken voordat een betaling is
Bij geboekt, er is een betaling van 50 euro gedaan op zie kopie bank.

Nu staat hij als niet voldaan, klant.nr. 5849445600

Transactiedatum
9 juni 2017
Bedrag
– € 50,00
Rekeningnummer
NL14 ABNA 0843 5438 33
Status
Uitgevoerd
Rekeningnummer begunstigde
NL87 INGB 0676 4162 17
Naam rekeninghouder
anderzorg
Details
SEPA Acceptgirobetaling
IBAN: NL87INGB0676416217
BIC: INGBNL2A
Naam: anderzorg
Betalingskenm.: 9000000203849902

En die is nog niet bijgeschreven dit mag niet deze betalingen dienen binnen twee weken te zijn
Bijgeschreven om zo onnodig de klanten in problemen te doen belanden hij staat nog steeds als
Niet voldaan uit deze kopie is wettelijk en overtuigend bewezen dat hij al voldaan is 09 juni 2017.

Geen antwoorden die nergens op slaan want weet bij wet is het dan de klant die in haar gelijk gesteld zal
Worden ook bij deurwaarders alle daar aan komende kosten zijn voor Anderzorg.
_______________________________________________________________________________
kopie van mijn vrouw haar site Anderzorg.

24-06-2017 Termijn betalingsregeling eigen risico / eigen bijdrage
4000000206369768 Nog niet voldaan € 50,00 € 0,00 € 50,00
17-06-2017 Premie
0000000204983520 Nog niet voldaan € 102,00 € 0,00 € 102,00
26-05-2017 Termijn betalingsregeling eigen risico / eigen bijdrage
9000000203849902 Nog niet voldaan € 50,00 € 0,00 € 50,00
20-05-2017 Premie
7000000202458468 Voldaan € 102,00 € 102,00 € 0,00
29-04-2017 Termijn betalingsregeling eigen risico / eigen bijdrage
1000000201403135 Voldaan € 50,00 € 50,00 € 0,00

Gewenste Oplossing:

De betalingen afboeken of bijschrijven deze 26-05-2017 Termijn betalingsregeling eigen risico / eigen bijdrage
9000000203849902 Nog niet voldaan € 50,00 € 0,00 € 50,00is zeker wel betaal als er bij Anderzorg fouten zijn gemaakt moeten ze niet de klant daarvoor aansprakelijk stellen maar de boekhouding .
Deze opzoeken anders zweeft er ergens een betaling die nooit meer terug komt daarom is het van belang ook deze als IDEAL toe testuren. oplossen hij is betaald ziek kopie van betalingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

Bericht van Anderzorg

1 maand geleden - Goedemiddag mevrouw/ partner van mevrouw Haagsma - Westerhof, Ik heb meteen meegekeken naar uw gegevens en uit mijn administratie blijkt dat er op 12 februari een betalingsregeling is getroffen voor een openstaand eigen risico bedrag. Op 9 maart is termijn 1 betaald, op 6 april termijn 2 en op 11 mei termijn 3. Vervolgens hebben we geprobeerd om op 6 juni termijn 4 af te schrijven, dit is echter niet gelukt. Op 9 juni heeft u vervolgens zelf een bedrag overgemaakt en dit hebben we verrekend met termijn 4 (met kenmerk 203849902). Op 4 juli hebben we geprobeerd om termijn 5 te incasseren en dit is op 5 juli gestorneerd. Termijn 5 is op dit moment dan ook nog niet voldaan. Verder staat er niets open. U mag termijn 5, een bedrag van € 50 betalen onder vermelding van betalingskenmerk 6000 0002 0709 5972. Ons rekeningnummer is NL87 INGB 0676 4162 17. Met vriendelijke groet, Anderzorg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Diny Haagsma - Westerhof

1 maand geleden - D,H, Het geheel is in juiste orde opgelost en na behoren. dank voor de inzet .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw/ partner van mevrouw Haagsma - Westerhof,

Goed om te lezen dat dit probleem op de juiste manier is opgelost. De betaling voor termijn 5 van 8 hebben we van u ontvangen op 20 juli. Bedankt daarvoor.

Graag gedaan en wij wensen u beide een hele prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Anderzorg

Alle klachten die gemeld zijn door Diny Haagsma - Westerhof