Klacht: Anderzorg

op 16 oktober 2016 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

Flo Winters,

Hieruit blijkt maar weer eens dat jullie totaal geen verstand hebben van dergelijke zaken
En het dan maar afdoen om bij die andere oplichters SKGZ de kwestie voor te leggen deze
Zijn partijdig hoe achterlijk ben je nu werkelijk ga eens inhoudelijk in op dat wat klanten
En of patiënten melden / zeggen er moet toch betaald worden laat het vrij zoals deze ook
Op de site staat via IDEAL bewijs is geleverd.

Je komt zeker net uit de luiers en ja ik heb geen goed woord over aan personen die denken
Dat ze het weten maar nog te stom zijn om toe te geven dat klanten gelijk hebben en dat is
pure macht misbruik manipulatie indoctrinerend gedrag, het word tijd dat Den Haag die macht
weg neemt en er een Nationaal Zorgfonds Komt dan is het afgelopen met deze zorgverzekeraars
die zelfs denken dat ze arts of specialisten zijn.
Maar Jij Flo jij bent niet capabel om welke functie ook maar uit te voeren waar jij wel geschikt voor
bent moet je maar even met Jessica overleggen er is nog plaats zei weet wat ik bedoel speciaal
onderwijs moet je dit niet gaan doen en zeker niet bij mensen die weten hoe het werkt binnen de
wetgeving betalingen.

Gr.

Royeren ? ja doe dan staan we voor de rechtbank en dan ga je op je muil want de wet zegt het is
Een ieder vrij om op gepaste wijze een betalingsregeling te treffen met in achtneming de mogelijkheden
Die voor de debiteur het geschikt is zonder dat daar betalingsproblemen van komen en dat is IDEAL

Meer toegankelijker worden als zorgverzekeraar naar de klanten / patiënten toe, en niet alles maar onder eigen belang de mensen in mogelijke problemen laten komen en zeker niet door sturen naar een SKGZ deze werken niet onpartijdig maar juist in het voordeel van de zorgverzekeraar en daar moet dan ook nog voor betaald worden lijkt mij geen beste zaak.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 17 oktober 2016 om 11:22 geantwoord

Heeft op 17 oktober 2016 om 11:38 geantwoord

Dat is nu exact het laffe gedrag van en zorgverzekeraar die te stom is om zaken en mogelijkheden te begrijpen.
hoe bedoel machtsmisbruik Anderzorg daag mij voor de rechter en je gaat zwaar op je muil met kosten dat is 100% zeker .

Alle klachten die gemeld zijn door Diny Haagsma - Westerhof