Klacht: Anderzorg

op 30 augustus 2016 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

In antwoord op de brief van 22 Aug’2016.jl. waarin Anderzorg voorbij gaat aan de wettelijke bepalingen welke door de overheid zijn vast gelegd en welke zijn aanvaard door alle crediteuren waaronder ook de Orde van Gerechtsdeurwaarders, is dit bericht opgesteld en openbaar op Facebook Anderzorg. 30 aug’2016. 09:30 uur. Klant.nr. 5595835400.
Het is duidelijk dat Anderzorg zich verheven voelt ver boven dat wat de overheid heeft bepaald bij incasso’s welke de debiteuren zelf aandragen op gronden die bij wet zijn vast gelegd met een minimum van€ 50, euro als betaling, deze zoals als aangegeven via hun site via digitale accept giro voldaan kunnen worden zonder enige dwangverplichting van automatische incasso, dit geeft aan dat er geen vertrouwen is in Anderzorg haar klanten / patiënten wat onzin is uiteraard want als men niet betaald komen er kosten bij en dit heeft deze zelfde Overheid toen Helaas zo geregeld.
Als gebleken is dat er betalingen gedaan worden / zijn via de link I DEAL dan is het duidelijk deze Anderzorg is al jaren bezig om hun machtpositie te versterken en het almaar vervangen van goede medicijnen naar mindere kwaliteit medicijnen waar goed werkzame stoffen bewijsbaar ontbreken waar voor ook bij betaald moet worden (winst maken boven de wettelijke zorgverplichting ).
Mensen pas op elke zorgverzekeraar maar ook andere verzekeringsmaatschappijen zijn Wettelijk verplicht om elke door de dan schuldenaar voorgestelde betalingsregeling met een minimaal betalingsbedrag van € 50.Euro per maand te aanvaarden dit zonder daaraan een dwangverplichting als zijnde een automatische incasso, dit moet open blijven om dat er bepaalde oorzaken zijn die dit niet mogelijk maken zo kan het zijn dat de termijn niet gelijk loopt waar door er weer kosten bij kunnen komen.
Als een verzekeraar in dit geval Anderzorg niet daarin willen mee werken om dat de dan schuldenaar niet aan hun wil is wet mee werkt zij deze aan het Let op partijdige stichting die via de overheid gesubsidieerd wordt en als klant een bedrag van € 37,Euro moet betalen om dan zeker te zijn dat je deze kwestie verliest dat is het SKGZ als geschillencommissie besluiten staan vast deze zaken lopen pas na zes of acht weken waarin je dan mag vertellen hoe het zit, en na twee weken komt de uitkomst op de mat verlies klant winst Anderzorg in dit geval.
Direct naar de Kantonrechter elke rechter zal het uit eigen beweging voorgestelde betalingsregeling honoreren en de zorgverzekeraar veroordelen in de kosten van het geheel ook de kosten van een advocaat en reiskosten moeten door in dit geval Anderzorg betaald worden.
Alle beleidsregels incasso van deze bureaus en gerechtsdeurwaarders zijn op internet te vinden.
De machtsmisbruik van dergelijke verzekeraars met name Anderzorg moet gestopt worden via de overheid Minister E. Schippers moet dit zeker mee nemen bij een nieuw kabinet maart 2017 as.

Dat doen wat is voorgesteld betalen moeten we toch, dus simpel ook eigenbijdragen via I DEAL laten betalen geen DWANG automatische incasso's op leggen en zeker niet aankomen met het SKGZ.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 09 september 2016 om 09:57 geantwoord

Goedemorgen,

naar aanleiding van uw bovenstaande klacht stuur ik u dit bericht. We nemen uw klachten serieus en hebben uw klacht opnieuw in behandeling genomen. U ontvangt binnen drie weken bericht van ons klachtenmanagement.

U hoort spoedig van ons en ik wens u een prettige dag.

Met vriendelijke groet, Anjo Schultinge

Alle klachten die gemeld zijn door Diny Haagsma - Westerhof