Klacht: anderhalve maanden geleden pakket kwijt nog steeds niets!

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket (Zendingsnummer: 448425248045) dat op 9 juni door DHLforyou opgestuurd was is kwijt! Ik heb al met de klantenservice van DHLfor you contact opgenomen en op hen advies het claimformulier en bijhorende documenten op 17 juni naar desbetreffende adres opgestuurd. Aangezien ik noch een ontvangstbevestiging noch een reactie kreeg heb ik weer op 28ste een mail gestuurd naar “NL Parcel claim” van DHL zelf. Tot nu toe helemaal geen reactie!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de inhoudswaarde en natuurlijk de verzendkosten vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Op track en trace is te zien dat uw zending op 29 juni is afgeleverd. Op 16 juni is de case opgestart, de zending diende vanaf die periode binnen 14 dagen geleverd te worden, anders zou de claimprocedure worden opgestart. Aangezien de zending afgeleverd is, is dit niet gebeurt. Mocht u hier verdere vragen over hebben of het niet eens zijn met dit besluit, adviseer ik u om dit bij de afdeling claims te melden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door farshad68