Klacht: Andere bezorger

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal weken hebben wij een nieuwe bezorger. De oude bezorger kwam altijd s’avonds waardoor wij (en andere mensen in de wijk) altijd thuis waren om het pakket aan te nemen. Die nieuwe bezorger komt vortaan overdag waardoor wij bijna altijd onze pakketjes mislopen. Ook doet hij niet eens de moeite om het bij de buren af te geven. De andere bezorger was altijd harstikke vriendelijk en deed zijn werk goed. Maar door deze wordt je gwn afgezeke.
Ik snap ook echt niet waarom we iemand anders hebben en het overdag i.p.v. de avond is geworden.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger gewoon weer in de avond komt of in ieder geval de moeite doet het bij iemand anders af te geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juni 2017 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Elderen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u teleurgesteld bent in de bezorging sinds er een nieuwe bezorger uw pakketten bezorgd. Ik kan mij goed indenken dat het erg vervelend is dat er nu zoveel anders loopt dan voorheen, u bent daar toch aan gewend. Graag informeer ik u hierover.

Onze bezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning, zodoende kan het zijn dat de routes omgegooid zijn, waardoor u nu aan het begin van een route zit in plaats van aan het einde. Hierdoor kunnen de bezorgtijden afwijken van de bezorgtijden een aantal weken geleden. Ik vindt het erg spijtig dat u hier last van ondervindt. Helaas heb ik geen invloed op deze planning en kan ik dit niet voor u wijzigen.

U geeft aan dat uw pakketten niet bij uw buren geleverd worden. Per soort zending verschilt of dit wel of niet mag. Omdat u geen barcode meegegeven heeft kan ik niet nagaan of het bij de buren bezorgd mag worden. Echter is de bezorger niet verplicht om pakketten bij buren af te leveren.

U geeft ten slotte ook aan dat de bezorger onbeschoft is tegen u. Dit is uiteraard altijd uit den boze. De bezorger hoort u professioneel en vriendelijk te benaderen. Mocht het voorkomen dat dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag van u. Als u dan een barcode aan ons doorgeeft kunnen wij de juiste bezorger aanspreken op dat gedrag.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door xmvex