Klacht: Ananas planten kapot geleverd, geen klantenservice

op 28 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Twee ananasplanten besteld en 3 weken later pas binnengekregen. In eerste instantie blij maar toen de doos geopend werd, waren de ananassen afgebroken van de stam. Nieuwe ananas laten groeien duurt 2-5 jaar, afhankelijk van de verzorging. Bij contact met het klantenservice team wordt er gezegd dat ze het nog ‘goed’ gaan doen en daarom een kortingsbon van 10 euro willen geven. Daar ga ik niet mee akkoord want je koopt de ananassen natuurlijk omdat er een leuke ananas op zit. In 2e instantie willen ze een kortingsbon van 50% geven. Nog altijd dus niet nieuwe planten of het geld terug. Slechte klantenservice dus! Als ze heel aankomen zijn ze super leuk maar mijn advies zou zijn om het bij een ander bedrijf te kopen. De klantenservice is niet bereikbaar en telefonisch mogen ze niets oplossen. Kortom, waardeloos!

Geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasperv90