Klacht: Muntenhandel

op 01 augustus 2013 over Amsterdams Muntkantoor in de categorie Postzegels en munten

Bij genoemd bedrijf heb ik wel eens munten gekocht. Dat ging goed. Ze adverteren met de mededeling dat je de munt binnen 14 degen terug mag zenden. De laatste keer had ik 2 muntem besteld en ontving er maar 1. Bovendien was het hoesje om de munt beschadigd. Nooit kun je hen telefonisch bereiken.En op e-mails reageren ze niet. Echter 1 x had ik geluk en kreeg ik een mevrouw aan de telefoon. Die kon de historie van mijn bestellingen zien en mijn mails en telefonische klachten. Zij adviseerde mij om de munt terug te zenden en zei mij dat zij zou zorgen dat ik 2 munten zou ontvangen. Dat laatste gebeurde en op de rekening werden geen verzendkosten in rekening gebracht omdat ik een machtiging had afgegeven. Op de nota van de eerste munt waren wel verzendkosten in rekening gebracht. Die zijn er afgehaald en toen werd het “verschuldigde” bedrag geincasseerd. Dat was niet juist, want ik had de munt, met begeleidend schrijven teruggezonden. Dus ik heb de betaling gestorneerd. 1 week later werd weer hetzelfde bedrag afgeschreven. Dat heb ik weer gestorneerd en mijn bankrekeningnummer geblokkeerd. En ik maar mailen met het verzoek om een credit-nota. Ik ontving een aanmaning met de mededeling dat de incassokosten voor mijn rekening waren. Ik heb kopieën van de correspondente gemaakt en dat naar hen toegezonden op 30 juli 2013.Een antwoord heb ik nog niet.maar blij met deze firma ben ik niet meer.Een ander heeft mij voor hen gewaarschuwd.

14 dagen terug mag zenden.

Ontvangen van een credit-nota. Verontschuldigingen mogen er wel bij.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amsterdams Muntkantoor

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Amsterdams Muntkantoor in behandeling genomen

Bericht van Amsterdams Muntkantoor

4 jaren geleden - Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht. Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden. Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen. Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30) U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.Uw retourzending hebben wij niet ontvangen. Het gebeurt gelukkig bijna nooit dat een pakket zoek raakt in de post, helaas is het bij u wel voorgevallen. Wij hebben dit verder afgehandeld met onze verzekering.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amsterdams Muntkantoor een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TEGERNI