Klacht: Amsterdam internationale mail centre

op 05 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb geen idee voor welke leverancier dit gaat, maar ik heb een pakket via Amazon besteld en ligt sinds 11 juni al klaar bij Amsterdam internationale mail centre en ik ben er nu wel klaar mee, ik heb alle leveranciers gebeld en volgens niemand hoort het pakket bij hun. Ik heb dit pakketje juist op tijd besteld zodat ik het op tijd binnen zou krijgen voor de datum 10 juli. Kunnen jullie hier misschien iets mee of ben ik nou gewoon opgelicht, ik heb Amazon zelf ook bericht, gemaild en niemand die reageert

Als ik mijn pakketje nog op tijd zou binnen krijgen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik vind het erg vervelend te vernemen dat u uw zending van Amazon nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp goed dat u hier bezorgd over bent. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 juli 2021 om 13:00 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lisahooijenga