Klacht: amsterdam international mail centre

op 06 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 februari 2018 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schatsbergen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u twee pakketjes vanuit het buitenland verwacht, maar dat u deze tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor deze situatie.

Helaas is er bij ons vrij weinig bekend over uw pakketten. Uw gegevens zijn bijvoorbeeld ook nog niet gekoppeld, waardoor ik geen onderzoek voor u op kan starten. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan contact opnemen met zijn/haar eigen lokale postorganisatie, omdat daar is betaald voor de verzending. De afzender blijft verantwoordelijk voor uw zending totdat u het in goede orde hebt ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 06 februari 2018 om 12:35 geantwoord

Als je inlogd op de site van indiapost
https://www.aftership.com/couriers/india-post-int
en je vult de track code in
kan je zien dat de pakketjes nog op Amsredam internationaal mail centre liggen.
m.v.g.
P.schatsbergen.

Alle klachten die gemeld zijn door P2027