Klacht: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

daawidq op 31 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paczkę z Polski dostarczono do AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, zamiast na podany adres. Czekam już prawie 3 tygodnie. W jaki sposób mogę otrzymać swoją paczkę?

Gewenste Oplossing:

Po otrzymaniu paczki

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 december 2019 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Sir,

Thank you for your message. From your report I understand that you have a question about receiving your shipment. I am sorry to hear that our service has not met your expectations. I would like to respond to your message.

It looks like your shipment is available for pick up at the post office. By using https:www.internationalparceltracking.com you can find out where to pick up your shipment.

I assume that I have informed you sufficiently. If you have any questions or complaints now or in the future, you can contact our Customer Service via www.postnl.nl.

Kind regards,

PostNL Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door daawidq