Klacht: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT Addressee cannot be located – Item returned to sender

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT
Addressee cannot be located – Item returned to sender

leverings adres:
Danish Jethoe
Henriëtte Roland Holst-erf

Dordrecht 3315 TJ
Netherlands

In de bijlage is een plaatje van het voorwerp dat in het pakket hoort te zitten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hiervan baalt en ik wil dit graag voor u onderzoeken. Kunt u mij in een reactie op dit bericht laten weten wat de track & trace code van dit pakket is? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht d.jethoe@hotmail.com

1 maand geleden - Hallo, Track & trace is 282487184760 of LZ412072875US Met vriendelijke groet, Danish Jethoe

Heeft op 28 september 2017 om 11:53 geantwoord

Geachte heer Jethoe,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag geef ik u meer informatie over uw zending.

U kreeg zelf al de melding dat uw pakket retour is gestuurd en dit kan ik bevestigen. Mijn excuses voor het ongemak. De reden is bij mij niet bekend, want dit kan niet uit de statusinformatie van het pakket worden opgemaakt. Wel zal de reden op het pakket zelf staan. Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met de afzender.

Ook raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Pakketten die retour gaan zijn binnen Europa 2-3 weken onderweg en buiten Europa 10-12 weken. U kunt het volgende bericht naar de afzender sturen:

PostNL hereby declares that the parcel with tracking code: LZ412072875US has not been received by your client.
As this parcel is in its return process, I hope that with this declaration,
you and your client can agree to compensation of a kind you both see fit.

Kind regards,
PostNL customer service

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door d.jethoe@hotmail.com