Klacht: Zeer slechte behandeling bij defect raken van nieuwe e bike tijdens fietsvakantie in Nederland.

m.beks op 23 mei 2024 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Onlangs heb ik tijdens mijn vacantie in Nederland met een nieuwe ebike die defect raakte tijdens een fietstocht en de ondersteuning en display uitviel waardoor ik mijn vacantie moest onderbreken omdat amslod niet bereid was om technische service te verlenen op 10 km van een technisch service punt van amslod in emmen.ik was bereid om met mijnebike op fietsdragernaar het service punt te komen maar nee hoor zij waren niet bereid om voor een oplossing te vinden. Met een fiets die nog geen half jaar oud was kon ik gewoon huiswaarts gaan omdat ik totaal niet meer op de fiets kon fietsen .
Wat een slechte servicemen een slechte garantie behandeling werd er door amslod aan mij geboden . Ik wil dan ook alle aspirant kopers voor een amslod ebike zich een heel goed informeerde wat hun rechten zijn bij een defecte ebikeen hoe ze dan telefonisch worden behandeld om het probleem op te lossen .eenmaal een fiets gekocht en betaald is al de service verdwenen.

Dat amslod bij problemen met een nieuwe ebike bij defect raken tijdens vacantie een passende oplossing treft en de koper tevreden steld met een oplossing.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht m.beks

4 weken geleden - Het is schandalig hoe amslod zijn kopers behandeld. Eenmaal gekocht en bedankt

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

Amslod

Heeft op 23 mei 2024 om 13:46 geantwoord

Beste meneer Beks,

Bedankt voor uw review.

Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer u problemen ervaart met uw fiets.
En nog vervelender wanneer wij u dan niet meteen kunnen helpen.

Ik begrijp van mijn collega van onze servicedesk dat er inmiddels telefonisch contact met u is geweest.

Ik ga er dan ook vanuit dat het voor u is opgelost.

Jeanine

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

m.beks

Heeft op 23 mei 2024 om 15:13 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Op moment van het probleem word er niets opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door m.beks