Klacht: fiets stuk binnen 1 maand, dan een wachttijd van 3 weken tot reparatie

CindySwallow op 07 mei 2024 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Beste amslod,

Ik ben zwaar teleurgesteld in uw firma service. Wanneer ik een amslod koop, verwacht ik daar bepaalde service en kwaliteit bij. Ik heb een fiets opgehaald op 26 maart, en op 20 april was deze al stuk, de hele trapperarm ligt eraf. wanneer ik dan vervolgens de pechhulp bel, kom ik erachter dat ze niets maken alleen de fiets afzetten. dan vervolgens kan ik niet de winkel (Heerhugowaard) bellen, maar moet ik heen. daar wordt ik verteld het service nummer te bellen, dat is niet in gebruik op zaterdag. ik weer terug naar de winkel, daar heeft meneer voor mij gemaild of ze mij kunnen bellen, dat was fijn. maar vervolgens wordt ik niet gebeld. wanneer ik zelf bel krijg ik te horen dat ik tot 15 mei (!) moet wachten tot ik geholpen kan worden. Wanneer een fiets binnen een maand stuk gaat verwacht ik zeker meer service dan dat. De meneer in de winkel zei dat ik ook de fiets kon brengen wanneer het service punt open is. de mevrouw aan de lijn kwam aanzetten met 5 mei als ik hem zelf breng. Beste mensen dat is nog steeds twee weken wachten op een fiets van nog geen maand oud.
Geen service vind ik, nogmaals ik ben erg teleurgesteld en zal dit ook uitdragen in mijn omgeving, met teleurgesteld groet, Cindy Swallow

snelle reparatie van de fiets, en erkenning dat het redelijk uitzonderlijk is dat een fiets stuk gaat binnen een maand.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

Amslod

Heeft op 21 mei 2024 om 10:22 geantwoord

Beste mevrouw Swallow,

Bedankt voor uw review.

Het is inderdaad heel vervelend wanneer de fiets zo snel al kapot gaat.
Dat is ook zeker niet zoals het hoort.

Helaas is was het al vroeg in het seizoen heel druk, hierdoor konden wij niet eerder bij u komen om de fiets te repareren.

Inmiddels is de fiets gelukkig weer gerepareerd en ik wens u dan ook veel mooie kilometers toe.

Jeanine

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CindySwallow